otrdiena, augusts 16, 2005

Saruna

[..] es nesaprotu, kā var nemācīt bērniem runāt latviski. Ar maziem bērniem, suņiem un kaķiem es runāju tikai latviski [..] Halo! Nē – mēs sēžam vecrīgā. Spēlējam cūkas ar īstajiem latviešiem [..] Es uzaugu Kanādā. Mana māte piedzima Anglijā. Ģimenē mēs runājam latviski [..] Kanādā ir tāda vieta Tērvete. Jā – ja jūs skatīsieties kartē – tur būs tāds nosaukums. Tur ir vasarnīcas latviešiem.. Tērvetē ir bijuši labākie jāņi manā mūžā. Mēs ejam viens pie otra un aplīgojam un tad viņi atkal atpakaļ. Šeit Latvijā tā jāņus vairs nesvin. Ko es mācos – pašlaik es nemācos. Es strādāju Cafe. Londonā. Bet es gāju University Bostonā. Mācījos general arts. Ziniet fotogrāfija, kino. Es atgriezīšos University, bet pagaidām man gribās iegūt vairāk pieredzi. Un vēl es gribu aizbraukt uz Āziju. Jā – Dienvidaustrumāziju. [..] nē – latvieši, kas dzīvo Kanādā un Amerikā - viņi visi ir bijuši ārzemēs. Tā noteikti ir man ir priekšrocība, ka es esmu latviete. Visi mani labākie draugi ir Latvieši.

Nav komentāru: